fredag 2 april 2010

Påsk, stress o stök!!


Jaa nu e det påsk nu då allt tvång om att upp med fjädrar och dylikt...men lite mysigte det ju dock!!=)Har sovit i sovrummet nu första natten och fyy vad ljust det blev med vitt där inne nu... iaf i morse när solen lyste in=) Men glad blev man så hoppade in i dushen och ner i tvätten fixade frukost och fick åter ett ryck!! Så nu håller jag på och donar här hemma.... har gett mig på bebbisens blivande rum som vi för tillfället har som föråd:/ MASSA saker i hela rummet fyyy....men det ska ju med bli klart så lika bra och göra det....

Jaa snart kommer min lillasyster hit som ska spendera dagen här med oss min mamma skulle iväg och ha sig så hon ville hit=) Ska nog hitta på nått mys.... Gubben e iväg med Moa i K-hamn och ska kolla på bil o Anton sitter här hemma o spelar...såånu har jag lugn och ro till att dona lite här hemma själv:D
Nehepp ska väl ta nya tag nu efter en lite frukt paus!!
Slänger in en bild på fondvägen i sovrummet sålänge har inte lagt in bilderna på dator ännu!!! För ni som vet hur det såg ut innan med "ppooppp" färg på väggarna så hoppas jag ni ser skillnad:D
/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar