fredag 23 april 2010

Hääjj!:D


Sitter här o äter frulle nu...har precis varit i dushen och ska snart upp o lämna Moa på dagis!! Igår hade hon lekdejt=) Hon följde med en dagiskompis hem efter dagis!! Jag satt på helspänn hela eftermiddagen men till viken nytta!? Hon hade haft super kul och varit super snäll...massa beröm fick hon av mammman!!=)
Jaa halv 10 ska jag till BM... Hoppas det e bättre idag förra gången jag var där så hamnade jag på nedersta kurvan och hon tyckte jag hade väldigt liten mage för att vara så långt!! Sf måttet var bara på 26=( Hopppas Hoppas!!=)

Senare idag ska vi köra till min mamma där Moa ska övernatta inatt=) Jag o Jens ska köra till Kalmar när han kommer hem vid 2 tiden där vi ska övernatta och bara mysa:D Det är vår årsdag idag:D 4 år sen han kom in i mitt liv<3 Älskar han min lilla gubbe:P Sen på lördag blir det kalas för min lilla Mormor som blir 70år!! Grattis=)

Sen blir det även att hämta en barnvagn där uppe=) Ska bli skönt att ha den fixad iaf!! Naee nuu ger jag mig för helgen och ska bara mysa och ta det lungt!!=)
Kram...:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar