lördag 3 april 2010

Helt slut!!


Precis hemkommen från K-hamn...har varit hos min syster och firat påsken idag!! Idag har det varit en kanon fin dag....vi har varit ute hela dagen och tvättat min pappas bil som vi så snällt fick låna nu när han är i Egypten i 2 veckor!! Fuskis....:P Så avfettat fälgar o bytt till sommar däck... men va så skönt att bara vara ute =) Barnen har lekt vid lekplatsen och busat av sig! Men nu e jag helt slut.... ögonen vill bara stängas o somna in....men får ge det en stund till!!

Sen har jag börjat få lite panik med nu!!! Jag ser ut som en KORV!!!! Kolla på bilden.... asså när jag ska hitta nått vettigt och ha på mig så ser jag ut som en korvliknande sak:S Och tar jag på mig en tunika eller nått somm blir det mer åt gräddbulle hållet!!! Men de e bara o se glad ut:D Älskar min mage....
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar