fredag 15 april 2011


Jahopp ett tag sen åter igen nu då!!:) Hemskt vad tiden går fort!!


Ellafisen har lärt sig massor på bara en månad! Hon säger och förstår när man säger nej till henne! skacka på huvvet när hon inte vill nått och står och ska klättra upp mot allt!! O jag menar allt...livsfarlig e hon!! Igår så vinkade hon till mig och sa MAMMA!!! Sötpluttee<3 Helt underbart....och även förra veckan gick hon när man höll henne under armarna!!! Jaa som sakt det går såå fort...snart börjar hon äta själv o gå själv o prata mer....fyyy, men samtidigt så är det nått man får ta!! Varje period har ju sin charm:)


Moa har kommit in i nån tånors period!! Vet inte om de finns nån 7års trots men e ändå inte så hon lyssnar ju o så men det är mycket, jag ville det!! Hmm som när man frågar varför torkade du av geggan på handuken? Varför tvättade du inte dig först!? "För jag ville de"får man då!?? Haha kan inte annat än o skratta när mer ser de såhär men vet inte vart de kommer ifrån!?? Annars flyter dagarna på och de e så skönt o ha fått in alla rutiner o även skönt att kunna ha kvällarna till sig sjäv!! Ella e i säng kl 19.00 efter välling o Moa går o sover kl 20.00! Sen e de mamma tid!! Skönt med det med ibland o sova ut får man ju med göra!! Ella har sovit ca 12-13 timmar per natt sen hon va 8 månader!! Göttans....fats tror dock att tand nr 5 e på G den me för inatt var hon lite orolig.....men hon somnade om själv!!:) Underbara barn!!!!


Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills vi åker oxå!! E super nervös för jag e en anning flygrädd och även att va utan barnen!! Men det ska nog gå kommer ringa varje dag tilldom iaf!! O första dagarna kommer dte nog vara lite skönt men sen kommer jag nog gå under o inte veta vart jag ska ta vägen!! Men ska bli skönt ändå, Bara jag o min underbara älskling!! Tusen tack till Mamma som ställer upp!!!:) O även micke då:) ( Mammas sambo)


Nee nu ska jag ta o rensa kameran som e åter igen full!! O har även fått dopbilder från ellas dop utav Mia med som e sååå fina!! Tack för dom!! Snart blir de o väcka ellan o sen förbereda kvällsmaten tills gubben kommer ikväll!! Bakad potatis med egen röra!!! MUMS!!!

Hoppas ni får en trevlig helg!!!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar