måndag 25 april 2011


Ja då har påsken varit o imorgon återgår det till jobb o skola!! I fredes var vi hemma hos min mamma o hade lite påskägg letande och grillning!! I Lördes va ju Ella 10 månader:)) Sötfisen, o även jag o Jens hade årsdag!! Vilet vi firade nere i k-hamn med god dricka o dans<3 Isöndes hade vi bara slapp dag o va nere i byn o åt o tag en glass, vilket vi ska göra även idag tänkte jag! Ella sover o jens e i garaget och jag har legat på balkongen o solat!! Skönt:) Senare kommer även Moa hem...I Lörde sov hon has morfar o sen hade dom varit på loppis o haft piknik, myss! ´sen kom hon hem o direkt skulle hon sova över hos en kompis!! Haha hej på dej med typ! Men är ändå glad att hon har så kul jämt:) Fast ibland är det ju dock inte lika roligt, som o städa rummet fats det måste göras det med!! Nee nu ska jag äta min isglass o glassa lite till!!! Sen dush:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar