onsdag 19 januari 2011

Jahhaa!! Sitter fortfarande inne här hemma...Ella är bättre då hon fick med en mask o nån medicin som hon ska andas in men sej hem i fredes! Och det har hjälp hon är mkt bättre så närväl hennes näs täppa släpper så kommer det med gå väck tror jag!! En annan sak e ju att Moa har fått vattenkoppar så kommer ju nu få va inne denna veckan o lite av andra med!! Det e ju så super tråkigt att knappt gå utanför dörren!! Allihopa då...jag kan ju gå om jag vill men jaa ni fattar!!:) Hoppas bara att Ella har fått behålla en bit av imunförsvaret från mig när hon amades så inte hon med får vettenkoppar! På ett sätt vore det ju bra o få det i denna åldern då det kommer så litet antal då men tycker hon har varit med om nog nu o ska bli helt återställd!! Men kan inte göra mer än att hålla tummarna!!:D

Denna veckan har vi fixat lite med köket här hemma som går sååå sakta!! Men till helgen ska jag förhoppningsvis börja på att måla lite iaf!:) Har även hittat på mig massa möbler som ska rustas upp!! Bl.a ett skrivbord till Moa, spegelbyrå til hallen, spegel till hallen, massa stolar, väggskåp till köket, vitrinskåp till v-rum, hylla till Ella, och en gammal cyckel till mig!!Sen en massa lull lull som jag fasnat för!! Me like!!:=) Sen ska det bara inhandlas några saker till så e vi klara här hemma:D

Senare blir de en sväng ut med Ella o kanske kolla lite på byn!? Får se, Ella har fått tillbaka sina fasta runtiner nu efter hon var varit dålig o det e så skönt! Hon vaknar ca halv 9 på fm sen e hon vaken till kl 12.00, sen sover hon till kl 14 o äter o e sen vaken till kl 19.00 sen sover hon hela natten(Ibland vill hon komma in till oss på natten i då hämtar vi henne) o vaknar vid samma tid på fm igen! Super skönt!!
Nee lite städning nu!!!:D

Ella kollar när pappa tankar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar