torsdag 13 januari 2011


Dagen idag har inte varit nått roligt alls!! Hade äntligen planerat mig ut genom dörra´rna med friska barn!! Men inte det! Igår kväll när jens kom hem så hade jag lite smått panik!! E lla hade jätte svårt att andas och andades jätte mkt med magen...så Jens ringde 1177 o dom´rådde att åka in då varken bricanyl eller annat ville hjälpa till på traven! Så han körde ner till akuten i k-stad! Dom sa att k-hamn inte har barnmottagning på akuten där!? Inte vet jag:/ Men så väl där hade dom kollat andertagen och han aandades mkt mer än vad hon behövde o kämpade verkligen.... Hon fick andas med maskin o sen fick hon nått utvidgande som tydligen va nån brus tablett som hon fick med spruta! Sen hade hon flamsat o flörtat med allihopa så hon va nog en energi boost där på natten:D Min lilla ängel! Hon o Jens sov till kl 12 idag...de behövde dom verkligen...då ellaäven natten innan hade svårt att andas o va uppe några gånger!

Jag gick upp med Moa som vanligt och efter det plockade jag upp lite här hemma o donade lite kl 11 sen va det dags att gåmed Moa te skolsköterskan där hon mättes, vikt, syn o hörsel kollades o allt va bar :D Sen sprang hon me klassen o skulle äta middag så jag gick hem imellan för att ringa några samtal! Efter 15 min riinger Moa o gråter att hon vill hem att hon har ont i kroppen! Så jag gick dit o gevetvis har hon nu med fått feber:( Så mkt för att utanför dörrarna idag! Haha...Lite tråkigt att det bara ska gå runt att dom inte fr chansen att änns bli friska...men det e nog nått som går då nästan alla JAG känner iaf har barn som e sjuka titt som tätt!!

Nu har även jag tagit tämpen och jag kan ju meddela att även jag har feber!! Attans me!!:P
Så idag blir de mys på soffen med film o sen mer mys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar