onsdag 11 maj 2011

Heejj!! Nu e vi hemma igen(Söndes morgon) O Guud så härligt det har varit!! Detta behövde vi....men en vecka var lite väl lång tid att va ifrån barnen dock!! Fyyy vad jag saknade dom:( Vi va framme hemma i ofm igen ca 04 på morgonen i söndes o kl 1o rullade vi upp till mamma för att träffa barnen!! Så härligt att få se dom o krama o pussa i mängder!! Skönt va det att komma ifrån men gud vad de va skönt o komma hem!! Nu uppskattar man vardan lite mer iaf!! Härligt!
Full rulle har de varit sen vi kom hem iaf!! Massa uppackande o tvättande båda igår och idag! ca 11 maskiner, men skönt o ha de gjjort iaf!! På söndag ska jag på loppis(Ronneby).....jag ska sälja en masssaaa saker!! Jag har barnkläder från strl 56-152!!! Jag fattar inte varför jag har sparat allt?? Har även alla Moas vinterkläder från varje år kvar!! hmm varför liktsom!? Dock bara flick kläder o så men.....även leksaker som bara den o skor o ja typ allt!! De har vi ju massor av då både Anton o Moa har kommit upp i åldrarna en bit!! O Ella kommer ju inte leka med Antons pojksaker ändå!!! Skönt o bli av med lite skit faktiskt, föråddet blev typ 10 lådor mindre!!:D
Rutinerna har redan kommit igång här hemma igen o de e juu skönt!:) Ella e i säng o snart ska även moa lägga sig!!! Nu ska jag läsa saga!! Natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar