fredag 4 februari 2011

Fredag!!

Idag är det fredag!! Myss.....Har burit hem alla möbler som jag spritt omkring mej!! Moa har fått in sitt skrivbord o spegel o tv o jag har fått hit bord o stolar o byrå! Så nu är det bara att sätta igång med att slipas o målas! Ella är på bättringsvägen igen efter att har fått vattenkoppar men hon är lika pigg o glad som vanligt!! Härligt:) Nu åkte Jens ner för o hämta pizza & gotte.. MUMS! O på spisen står ella's mat Potatis/Falukorv/Morot! Hon sover lite lustigt nu när det har kliat o så men inatt sov hon allt!! Halv 9 imorse slog jag upp ögonen o hörde en ella i full gång med att babbla!! När jag sen kom in låg hon där o tuggade på sin hellokitty vid fotänden!!:) Sötfis!! Även Anton kommer till oss nu ikväll!! Ska bli mys o ha han här nu i helgen!!:) Nee nu ska jag duka fram!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar