söndag 19 december 2010

Full rulle!!

Söndag den 19/12 idag då!! 4:e Advent med:) Mysigt!!
I Fredes va Jens födelsedag som jag hade förberett nu i 2 månader!! Han blev super glad och vi hade en super mysig kväll/natt!! <3>
Ella har utveklats så mycket! Hon har börjat äta mycker nu o är jätte duktig på bitar så hon har börjat få smörgås på morgonen med skinköst på....o hon älskar det!! skiner upp som en sol o sitter o mumsar :D Tand nummer 1 är uppe sen en vecka tillbaka o nr 2 e med på G upp!! Hon sitter nästan med nu( Runt minuten''öva öva'')o rullar runt massor!! Jag brukar hitta henne under V-rums bordet när jag har bara gått iväg en snabbis!! Knasfia:D Sen förra veckan när Jens jobbade em så började jag att öva men Ella på att härma mamma, sa det sakta o rörde läpparna jätte sakta o då började hon röra läpparna som jag men det kom inget ljud! Sen i onsdes så kom det när vi log i sängen MAMMAMA på morgonen och som nu har gått över till MAMMA, vet att hon bara härmar o inte förstår ännu men de e ändå super mysigt!! :D Fast oftast kommer det när hon e gnällig o inte vill ligga på golvet eller vad de nu e!! Min sötfis!! :D

Idag har vi varit ute och övat på att Moa ska åka skidor!! Hon e ju super duktig så det va ju bara o åka typ!! Vi ska ju upp o fira jul i fjällen nästa år och även fira Jens där uppe så nu blir de till o se om man har De kvar i höfterna ;D Imorgon blir det nog upp på sjön o på med skridskorna!! De e så härligt o nu med när Moa kan åka iaf så man kan åka tillsammans:D

Jens e ute o plogar åt dom här i Lgh:na, Sen blir de ner te simhallen o titta på Moa när hon simmar:D Hon kan nu o de e hon så mega stolt över!! Även Ella ska med denna gången. Tycker hon nog e super kul o va med o titta på!!

Nu åter till städningen!!
// Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar